Markedsføring for takstmenn på nye medier
Meld meg på ›
Sted
Webinar, nettbasert.
Dato
Tidspunkt

Dette kurset gjennomføres gjennom et webinar. Du vil da følge forelesningen live på nett, og du vil kunne stille spørsmål til foreleseren via tale eller chat. Du vil få tilsendt en lenke til webinaret på e-post samme morgen som kursstart.

Innhold

MARKEDSFØRING I SOSIALE MEDIER

Tenker du at din bedrift burde være mer aktiv på sosiale medier? 

Hvordan passer de ulike kanalene inn i din markedsstrategi og hvordan treffer du rett målgruppe med relevant innhold eller annonse?


På dette kurset lærer du hvordan du enkelt kan bruke sosiale medier som et godt markedsføringsverktøy.

Sosiale medier spiller i dag en utrolig stor rolle når det kommer til markedsføring og kanaler som Facebook og LinkedIn hvis brukt riktig, er fantastisk arena for markedsføring og salg overfor kunder som er vanskelig å nå ut til.

DETTE LÆRER DU PÅ KURSET:


-       Legge en god og effektiv mediestrategi

-       De ulike digitale plattformene

-       Viktige grep for enkel kommunikasjon/kontakt

-       Innholdsproduksjon

-       Bilder/video – hva er best?

-       Oppnå synlighet

-       Hvem er målgruppen og hvordan nå den?

-       Analysere resultater

 

*Kurset dekkes av den faste årlige etterutdanningsavgiften fra Norsk takst for de som er underlagt kravet om etterutdanning.

*Kurset gir uttelling for 10 kurstimer til etterutdanningen i Norsk takst.

Foreleser

Hadda

Hallfridur Johansdottir eller Hadda jobber som fagansvarlig for sosiale medier med et spesielt fokus på LinkedIn hos Content Marketing Norge men er også tilknyttet Pipar\TBWA - The Disruption® Company, som er en del av verdens fremste byrå innen Digital Disruption. Hun har en teknologisk utdannelse fra Universitetet i Reykjavik, er sertifisert digital markedsfører fra Digital Marketing Institute, har Facebook Blueprint Professional Media Buyer Certification og gjennomgått Content Marketing Norge sine sertifiseringer i Social Media Manager og Content Marketing Manager.


Hun har tidligere jobbet i NITO som nettredaktør og ansvarlig for sosiale medier med fokus på markedsføring og profilering på Linkedin. I tillegg er hun hentet inn til en rekke byråer som digital strateg og spesialist på sosiale medier.

Hadda er i dag en av de fremste i Norden på hvordan man som bedrift / leder skal kunne utnytte LinkedIn på en mest mulig strategisk og effektiv måte. Hadda fungerer i dag ofte som en digital mentor for ulike ledere i næringslivet og er blitt en attraktiv og engasjerende foredragsholder og ikke minst kursleder

 

 

Meld deg på

Kurspåmelding 2

Kurspåmelding 2